عمره امسال به تاخير افتاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عمره امسال به تاخير افتاد
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 26
نویسنده : مولوی
رئيس کميته حج و عمره عربستان سعودي اعلام کرد: ورود نخستين گروه از عمره گزاران به عربستان سعودي به سبب تاخير وزارت حج اين کشور در تمديد مجوز فعاليت شرکتهاي فعال در زمينه عمره تا اوايل ماه ربيع الثاني به تاخير افتاد.

به گزارش مهر، سعد القرشي پيش بيني کرد ورود نخستين گروه از عمره گزاران به عربستان تا اوايل ماه ربيع الثاني ( يک ماه ديگر ) به دليل تاخير وزارت حج در تمديد مجوزهاي شرکتها و نهادهاي فعال در خدمت به عمره گزاران و زائران حرم نبوي شريف به تاخير افتد.

وي از احتمال تاثير پذيري موسم عمره از تظاهرات مردم مصر عليه رژيم حسني مبارک خبر داد.

به گفته القرشي وزارت حج عربستان از روز پنجشنبه 29 صفر ( درعربستان 30 صفر) کار تمديد مجوز فعاليت 51 شرکت

عمره را براي پنج سال آينده بر اساس مقررات و ضوابط شامل توانايي مالي و شايستگي  مديريتي و تجربه کاري که منجر به بهبود خدمات به عمره گزاران و جلوگيري از پديده هاي منفي و تخلفاتي شود آغاز کرده است.

همچنين روزنامه الوطن در اين باره نوشت: وزارت حج عربستان تلاش مي کند تا اقدامات مربوط به تمديد مجوزهاي شرکتهاي فعال در زمينه عمره را تا دو هفته ديگر به پايان رساند تا شرکتها درخواستهاي صدور رواديد براي ورود عمره گزاران را آغاز کنند به ويژه اينکه بسياري از اين شرکتها کارهاي مربوط به عقد قرارداد با شرکت هاي گردشگري خارجي(نمايندگان خارجي) را از مدتها پيش به پايان رسانده اند و کار تبيلغ برنامه هاي عمره و زيارت را در برخي از کشورهاي عربي و اسلامي آغاز کرده اند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: